zaterdag 13 juli 2013

Logeren....;0)

Afgelopen week zijn er niet zoveel steekjes gezet...de mama van Sofie was door haar rug gegaan...en hadden wij een logeetje!!...
Gelukkig wonen we dichtbij.. dus pendelden we heen en terug...;0)

Natuurlijk was de "Liefste Nena "ook mee....


.....anders kun je niet slapen...;0)

En als de dametjes dan een tukkie deden..ging Oma een paar steekjes zetten.....

Briar Hill...ligt uitgewaaierd op de werktafel....


om een beetje een kleurverdeling te maken ..speld ik de sterren de cirkels en de hexagonnen op de stroken.....


en ik ben blij dat ik toch wat frissere sashings heb gebruikt.....

dan hoor ik "Omaa..hoe hoe"....!!..;0)

Fijne dag!!!


18 opmerkingen:

Supergoof zei

wat lief,... dat laatste zinnetje,...
;o)

Berna zei

En dan is oma's vrije tijd weer voorbij. Wat is het heerlijk om af en toe zo'n logeetje te hebben het?
Fijn weekend!

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Heerlijk he? Zo'n heel lief stemmetje. Dat maakt je hele dag volmaakt....
sterkte met de mamma van Sofie!
groetjes
Wietske

Martine zei

Heerlijk zo'n klein meisje om je heen. Quilten kan altijd nog.

Annelies zei

Wat kun je het dan gezellig hebben. Goed weekend.

bep zei

Heerlijk he! zo'n kleine puk bij je, ik geniet er ook zo van,
gezellig weekend, Bep

Guusje, zei

Beterschap voor je DD en wat gezellig twee van die lieve dametjes op bezoek. Je quilt wordt mooi.

ria vogelzang zei

Prachtig, he, als je een stemmetje: 'Oma.....hoe-oe' hoort roepen.....
Dat doet wat met je hart..... <3
Beterschap met dochter-lief; en heel veel geniet-plezier voor Oma!!!!
;)
Liefs van (oma)Ria.

Unknown zei

Wat schattig zo´n logeetje met zo´n muisje ;)
Groetjes Berbel

Judith zei

Wat heerlijk om die hapsnurker om je heen te hebben. Oma, hoe hoe.... Als ik neefje stijn hoor zeggen; Oedith is bief, zak ik al door mijn knieen. Laat staan wanneer een kleinkind zoiets zegt. Wat ga je hard met Briar Hill, abnormaal gewoon. Poeper-de-poep

Phyllis zei

Ja en dan moet oma weer van het quilten af... maar gezellig hoor. En die quilt wordt weer prachtig. Geniet van alles!

quilting Jeannet zei

Daar laat je je quiltwerk toch maar wat graag voor liggen Gerda, geniet er van!

GRANNY'S HOUSE zei

Dan zou ik ook niet zonodig moeten quilten, die stemmetjes zijn dan ook veel te aantrekkelijk :-)

Groetjes
Ines

Chris zei

Toch heerlijk om oma te zijn, vind je niet?! Je zou het niet willen missen. Is de mamma weer opgeknapt?
Fijn weekend.

Anny zei

Wat een lieve bloemen en sterren. Dit wordt een hele mooie quilt!

Patricia zei

Wat vervelend voor Fleur zeg!
Gelukkig wonen jullie dichtbij en hebben jullie nu lekker met Sofie kunnen tutten. Gaat het alweer iets beter met haar?
Groetjes Patricia

Marijke zei

Je hoeft niet stil te zitten veel plezier met beide!
groetjes van Marijke

Marjan zei

Wat wordt dit een geweldig mooie quilt, Gerda!