woensdag 9 maart 2016

Dinsdag....

Nog even en ik ga weer richting Zutphen..!
Lekker weer een dag werken..beursbakken maken voor Rijswijk en Nantes..en nu er weer heel wat nieuwe stoffen binnen zijn ..is dat extra leuk !


En in de pauze even lekker bladeren in de Simply Modern...

Het is wel wat fris buiten ..het waait maar het zonnetje piept hier al naar binnen..met een mooi regenboogje op de muur begint de dag goed !!..:0)


Wat het patchen en quilten betreft. .ben ik lekker bezig..
Mrs Billings is verslavend....



De eerste blokjes van de volgende rand zijn klaar..


En het dienblaadje met stofjes voor deze quilt staat start klaar voor vanavond..


Ook zijn er natuurlijk gonnetjes in de maak....


Worden er quiltsteekjes gezet..en is er weer een quiltje klaar..


Showtime  komt later...

Mienkesquilt krijgt binnenkort een randje..dan kan die gedubbeld worden en op de stapel van nog te quilten...


Voor de gonnen van Will stoei ik nog wat met het quiltpatroon voor de rand..maar het binnenstuk is klaar...


De Irish cirkels liggen ook te roepen..maar..ik moet de tijd verdelen tussen al dat leuks..!!!


Zo nu de tas pakken en naar het werk
Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag !!

16 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

Oh wat een mooie projecten!! Wat ben je heerlijk bezig...

christine zei

Na je werk zegt ze dan..
Lijkt me heerlijk om jouw werk te mogen doen.
Prachtige werkjes heb je liggen .
Geniet van je werkdag.

christine zei

Na je werk zegt ze dan..
Lijkt me heerlijk om jouw werk te mogen doen.
Prachtige werkjes heb je liggen .
Geniet van je werkdag.

quilting Jeannet zei

Oh Gerda wat heerlijk allemaal, hier hou ik van om te lezen, gewoon met van alles bezig zijn, en het komt zeker een keer af, je blauwe gonnetjes vind ik nog steeds heel mooi met die speciale kleur blauw.

marianne zei

Moeilijk he om iets te laten wacten,het is ook allemaal zoooooo mooooooiiiii !!!!

GREETJE zei

Wat ziet het er allemaal weer mooi uit Gerda. Werk ze!

Dientje zei

Prachtige projecten. Zoveel mooi creaties. Leuk, nog veel te doen, maar dat is niet erg zolang het geen stress opleverd.
Groet, Dientje

Ageeth Dorsman zei

Heerlijk, Gerda, alle projecten waar je mee bezig bent, en dan tussendoor nog zo geinspireerd/verleid worden door de prachtige nieuwe stofjes, die in de winkel binnenkomen. En zo fijn om te lezen, dat ik niet de enige ben, die met van alles en nog wat tegelijk bezig is...
Ben benieuwd naar je nieuwe quilt!
Groetjes van Ageeth

sylvia zei

Meid, dat jij nog tijd hebt om te werken!!! Wat een pracht projecten!! (zei zij een pietsie jaloers...lol). Werkze en veel plezier vanavond met de lapjes!! Liefs Syl

Lida zei

Ben zo benieuwd naar Mienke's quilt en ook naar de rest, vooral de Irish cirkels stelen mijn hart! Groetjes
Lida

Kleine Vingers zei

Wat mooie quilts en je mrs Billings wordt heel erg mooi. Succes met het aanvullen van de beurs bakken. Groeten Aurora

Guusje, zei

Wat laat je veel moois zien. De Mrs Billings en Irish cirkels zo mooi en dan de quilt van Mienke die blijft heel bijzonder en prachtig. De gonnen van Will zijn ook al zo mooi.

marion zei

hoi gerda, wat heerlijk al die quilts.... Ik merk dat de mrs B inderdaad erg verslavend is maar ben ook nog bezig aan mijn sterren.... nog 34 en dan kan hij in elkaar

Ik heb sinds kort een nieuwe blog... www.marionstempelt.blogspot.com

Mag ik jou linken op mijn blog?

KijkDaarIs zei

**** Ja hoor Marion ..Leuk !!

Anoniem zei

Een luxe probleem, noemen wij doet. Je tijd kunnen verdelen tussen zoveel moois en dan niet kunnen kiezen. Ik vind alles waar je mee bezig bent PRACHTIG en wanneer ik hexagonnen zie of hoor, moet ik altijd aan jou denken. Nog gefeliciteerd met je kleinkind. Een Godsgeschenk. Geniet maar lekker van alles. Fijne dag. Groetjes Wilma

Chris zei

Wat een rijkdom, al die verschillende stofjes en quilts in wording.
Jij ook een heel fijn weekend!