dinsdag 30 januari 2024

Daar ben ik weer.....🤗

 Met....de Wensleydale een patroon van Jen Kingwel


Wat een leuke quilt om te maken..lekker scrappy..dus een dienblaadje was snel gevuld.

Met de handige mallen zijn ook de onderdeeltjes snel getekend en geknipt..



En een blokje gemaakt......

En nog wat blokjes...





Al snel volgden er meer blokjes...

Toen bedacht ik dat ik er wel een mooie brede rand om zou willen..dat geeft zo'n rijk gevoel...

Nou en die vond ik...jeetje wat een plaatje...wat een prachtige stof en zoveel kleuren!


Voor de achterkant heb ik wat verschillende stoffen gebruikt even puzzelen maar ook dat paste .



De quilt is voor onze dochter...een lekkere ruime bankquilt...in de ditch  gequilt  ....

Een labeltje gemaakt...


En precies voor haar verjaardag was het klaar..😊

We zijn er beide heeeel blij mee..



(Phoe 😅he....dat was weer even wennen om te bloggen....maar wel leuk weer....eens kijken of ik dat weer wat vaker ga doen😊)

Fijne avond...

19 opmerkingen:

Annie Kingma zei

Mooi en vrolijk quilt geworden. Het label is schattig.
Groetnis Annie

Anoniem zei

Mooie quilt lijkt mij heel leuke na te maken .ben benieuwd hoop dat je ons niet weer anderhalf jaar laat wachten op een nieuw blogje !?

Groetjes Evelien.

Anoniem zei

Wat een leukerd Gerda. Blij iets van je te lezen.

Inekequilt zei

Prachtig en ook het plezier die je zelf er. Ook in hebt🥰

KijkDaarIs zei

Annie...dank je wel 😊
Evelien...zeker een leuke quilt om te maken...ik ga het proberen😄
Dank je wel..anoniem😊

KijkDaarIs zei

Ineke...nou dat heb ik er zeker in gehad...een hele leuke om te maken😊

Marja zei

Prachtig geworden!! En wat fijn dat je er weer bent!


Groet,

Annelies zei

Wat een mooie quilt en lief label !

Anoniem zei

Leuke quilt, lieve mama, superleuk label! Succes verzekerd. :-)
Liefs, Sylvia(willemien)

KijkDaarIs zei

Marja...dank je wel..lief van je
Annelies...dank je wel😊
Sylvia...lief dank je wel

Anoniem zei

Ja leuk !!! Gezellig weer bloggen. En wat een beeldje van een quilt! Groetjes Jacqueline

KijkDaarIs zei

Jacqueline...ik ga weer een poging doen😉dank je wel

Margot zei

Wat een verassing zomaar weer in Blogland !
En je doet het meteen prachtig met geweldige quilt
en superleuke label

Gezellig !

Annelein zei

Gezellig dat je er weer bent... wat een pracht van een bankquilt... nieuw woord voor mij...;).... Maar dat borduurwerkje... ik lig in zwijm...

KijkDaarIs zei

Margot...leuk he ik dacht...nu of nooit😊...dank je wel
Annelies....dank je wel...het borduurwerkje is een beetje geïnspireerd door Sue Stichbury

Willy zei

Hej Gerda,
Fijn dat je weer blogt. Het is een prachtige quilt met een lief label.

KijkDaarIs zei

Willy....ja het is weer leuk...dank je wel...het is ook helemaal een quilt van Eelke..

Kleine Vingers zei

Wat een leuke quilt, logisch dat jullie er beide heel blij mee zijn.

KijkDaarIs zei

Aurora....ja dubbel plezier😊