maandag 28 mei 2012

van riedeltje tot...;0)

kijk met dit riedeltje stoffen ben ik in de weer......


daar doe ik dan  nog wat andere stofjes bij tussen...;0)

eerst hexagonnen....dan hou ik van die kleine driehoekjes over ..die bewaar ik om kleine hexjes uit te maken...



wat licht bruine driehoekjes gesneden...voor tussen de hexagonnen......
singertje erbij...( die loopt vast warm voor de singerdag volgende week..)....en starten maar...;0)


dan open strijken..( ja jullie lezen het goed..strijken!!..;0))..)



ohhhh...diamanten..;0))...( nou ja..*Ü*..)

wacht ik zal ze even uit leggen..kunnen jullie zien wat de bedoeling is...



en??...lijkt het wat??...

leuk hé...van driehoeken en hexagonnen..naar wyberts..en dan sterren...;0))

...dan heb ik dit.....


als rand bedacht....of het wordt de rode randen stof van Josephine..( uit de collectie van Petra Prins)



maar zover ben ik nog niet....

ik ga me eerst weer heerlijk instaleren buiten......
een hele fijne dag!!..;0)

9 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

Wat een heerlijk project!!
Fijne dag,..

Heleni zei

Super leuk Gerda. Heerlijke kleurtjes.

Heleni

liesbeth zei

Wat een mooie stofjes gebruik je hier voor. En een eenvoudig project vind ik heel mooi.
Groetjes Liesbeth.

Annelies zei

Wat een mooie stofjes weer.
Franse groet !

quilting Jeannet zei

Dat is zomaar weer en mooi riedeltje Gerda! Misschien kom ik zaterdag nog even "riedelen"in Zutphen, en anders tot zondag!

Jossie zei

Wat is dat leuk zeg. Ook erg mooie stofjes. Veel plezier op de singer-dag!

mieke zei

Dat ziet er leuk uit.

betty prins zei

Mooie stofjes, die rand ook, je bent echt weer lekker bezig..., veel plezier!

Sue-Anne zei

What a great way to make a hexagon quilt by machine! Love your fabric choices.