zaterdag 19 mei 2012

Zonnige Zaterdag..!!..;0)

Zo zag het er vanmorgen eerst niet naar uit...een beetje bewolkt..dus eerst maar eens de nodige huishoudelijk klusjes gedaan.....tja en wat dan....??

Terwijl het zonnetje er door komt eerst maar eens een lekker bakkie in de tuin...de vogels zijn lekker druk..de meesjes..de merel en het winterkoninkje vliegen af en aan om hun kroost te voeren...;0)

Dan bedenk ik me dat Atelier Bep op zaterdag open is!!!...en ik zag dat ze hele leuke nieuwe stofjes binnen had gekregen......oh oh..;0)

wat is het toch heerlijk om hier weer even rond te struinen....popjes..beertjes ..lappies..knoopjes..te veel om op te noemen..;0)


en heerlijk buiten koffie gedronken...lekker bij gekletst...en natuurlijk de kas bekeken.....
en dat onder het wakend oog van "Juultje"...;0)



en ook hier is het een af en aan vliegen van vogels....er is zelfs een waren vogelhuizenparadijs in de boom....ZO LEUK!!!!


(sorry de foto is een beetje verkeerd belicht..moest tegen het zonnetje in fotograferen)
he wat was het gezellig..toen ik thuis kwam...heerlijk het boek van Brigitte Giblin erbij gepakt....en stofjes erbij gezocht...

de hexagon mallen erbij..en heerlijk mediteren..;0)

ook het verkade trommeltje erbij gepakt...


want daar zitten mijn smul sterretjes in....als ik nou tijdens de voetbal vanavond nog een steekje wil maken...dan kan ik er wat aan elkaar gaan zetten....

maar eerst troeliewoelen..want Sofie komt gezellig een nachtje logeren!!
mijn dag kan niet meer stuk!!!
Fijne avond...;0)

17 opmerkingen:

Ineke zei

Ideaal weer om aan Bep een bezoekje te brengen.
Fijn weekend

katrien zei

Leuk uitje.En leuke projecten liggen er weer bij je klaar.

Annelies zei

Ja, dan moet je wat met een hoofd vol inspiratie. Veel plezier met je lapjes.

Guusje, zei

Dat ziet eruit als een geweldig dagje uit. Het is ook smullen bij Bep, ben ik al heel lang niet meer geweest moet ik toch maar weer eens doen. Mooie sterretjes en wat leuk dat Sofie komt logeren, zo heerlijk lijkt me dat. Lekker van genieten.

Berna zei

Wat een goeie besteding van je zaterdagmiddag!!

quilting Jeannet zei

Heerlijk plekje om eens even langs te gaan Gerda, daar doe je goed aan! Ik hoop je er ook weer te ontmoeten 3 juni op DE dag der dagen......

Vlijtige Handjes zei

Gezellig een onverwacht uitje. Je smulsterren wil ik ook nog een keer maken.
Veel plezier met troeliewoelen.

Phebe and Jane zei

Dat klinkt als een leuke dag, Gerda. Veel plezier met het logeerpartijtje.
Groetjes,
Marian

petra zei

Wat een leuke dag heb je gehad Gerda.
En dan ook nog een lief logeetje, helemaal leuk.

Groetjes Petra

GRANNY'S HOUSE zei

Wat moet jij een leuke dag gehad hebben.

Groetjes
Ines

Supergoof zei

Trulliewoel ze!
:o)))))))))))))
Ging het goed vannacht?

marion zei

wat een heerlijk dagje..........

Balsemien zei

Wat een heerlijk dagje, gezellig bij Bep, lekker met je stofjes in de weer en dan als superkers op de taart komt Sofie gezellig logeren: heerlijk!

Rennie zei

Je hebt weer fijne dagen achter de rug zo te lezen.

Hester zei

Mmmm, lekkere koekjes heb je in dat Verkade blik.

Hubertine zei

Dat zijn mooie ingrediënten voor een lekker weekend!
Groetjes, Hubertine

Eugenia Maru http://lulurulitos.blogspot.com zei

Ohhh, me gustaría tener todas esas telas, hahaha.
Hermosos trabajos y lindo tu blog.
Saludos cordiales desde Chile.
Maru