dinsdag 5 mei 2020

Een combi van.....

Ik hoor het mezelf nog zeggen toen ik de Mary Gibbs quilt zover klaar had...of ik in een gat  val ..welnee...plaatste er ook nog een foto bij...😂


Nou nu is in een gat vallen wel een groot woord...maar...ik moet wel even wennen...bijkomen zeg maar...
De Mary Gibbs houd mijn gemoederen toch bezig...zoveel leuke reacties....en er is een  PAKKET  van gemaakt.....zo leuk !!!!😊

Nu liggen er anderde stofjes klaar....liberty...anders maar niet minder mooi..zeker niet...


Daar ga ik mee aan de slag...leuk met stipjes en streepjes....maar ook met Dutch heritage stoffen....ohh men...die zijn zoveel zijdig....
Dus hup ...die er ook bij..


Dan een beetje spelen...die met die..en dan die...ohnee dat vind ik niet  mooi...en die dan....😂


Echt ...daar kan ik uren mee zoet zijn....

Dan tekenen gelukkig heb ik malletjes ... Rock Star 2  dat vind ik toch het fijnste werken....



En dan wat steekjes zetten....
De eerste blokjes zijn klaar....


Ook weer leuk toch 😊?
Nou ik freubel nog even verder...
Fijne dag...
En...pas goed op jezelf en op de mensen om je heen ❤
Vooral nu de regels wat versoepelen.....

8 opmerkingen:

Wilma zei

Niet te stoppen ben je! Leuk

Anoniem zei

Ben benieuwd naar je nieuwe uitdaging ,kan mij voorstellen dat je even moet “ afkicken “ .
Zo te zien passen sommige mensen de regels naar hun hand ,jammer als het mis gaat en iedereen daar weer de dupe van word.

Gr José.

Mieke van Minnen-Kanis zei

Ook alweer zo mooi en al drie "blokken" af.....

Marja Rijnsburger zei

Wat een vrolijke gezellige lapjes allemaal, om blij van te worden.
Een plezier om mee te werken en naar te kijken.
Groetjes Marja

marianne zei

Je heb duidelijk de smaak van patchen weer te pakken.👍Mooie blokjes.😍

Dientje zei

Heerlijk spelen met die stofjes. Mooie combinaties heb je gemaakt. Je vermaakt je wel, geen gat om in te vallen. Groet, Dientje

Ineke zei

Wat een nieuw leuk project maak je weer!!! Oh oh...verleidingen!!!

Kleine Vingers zei

Wat leuke stofjes en wat zijn de eerste blokken mooi