dinsdag 12 mei 2020

Hexagonsterretje.....

Rocky 2 ....dat is het mallensetje waar ik nu mee werk...


Wat groter dan de sterretjes van de Rocky 1..




Heel andere stofjes ook dit keer...maar dat is zo leuk van dit patroontje..alles is leuk..een heerlijke scrappyquilt.....


Een combi van Liberty en natuurlijk Dutch Heritrage.....


Om te beginnen dacht ik...


ohh..negen blokjes..dat is al wel leuk...

Dan heb ik negen blokjes klaar..en denk hmm?....er liggen nog leuke combinaties...nog drie erbij......


Twaalf bijna klaar.......
En.. ja je raad het al...toch nog maar iets groter.....😂
Dus weer wat stofjes bij elkaar gezocht....


En ga ik dus nog maar weer wat tekenen..het is ook zo leuk weer .
Wat ik nu denk......in ieder geval géén tweepersoons.....
We zullen zien..😂
Fijne dag..
Pas goed op jezelf en op de mensen om je heen....❤

( p.s. de malletje zijn verkrijgbaar bij Petra Prins in Zutphen  voor als je ze ook zou willen 😊)

5 opmerkingen:

Annelies zei

Wat een heerlijke lapjes en wat een leuk sterretje.
Pas ok goed op jezelf Gerda.

GREETJE zei

Heerlijk zoals jij bezig bent. Geniet er lekker van

marianne zei

Word weer leuk !!!!

Fischtown Lady zei

Das ist ein wunderschönes Muster!
Auch die Farben gefallen mir sehr!
Liebe Grüße, Marita

Judith zei

Wat een giller! Geen twee persoons, een lunch-kleed zou wel leuk zijn! Met al die sjieke bakjes van ons!