vrijdag 1 mei 2020

Tadaaaaaa....😊

Nou het is gelukt....de Mary Gibbs 1820 Quilt is op het middenstuk na klaar...😊


En wat ben ik er blij mee....
Wat is het heerlijk werken met Dutch Heritage stoffen....echt telkens een ander stukje uit de stof en je hebt weer een ander effect...wat kan ik daar toch gelukkig van worden...
Neem nou alleen al die cirkeltjes voor de buiten rand...dit zijn de grotere voor op de vierkantjes....veel te veel gemaakt maar het was zo leuk en zo kon  ik lekker kiezen...



Ook die zitten er nu allemaal op...


Ik heb de top nog even over de bank gehangen...een beetje opgevouwen zodat het gat niet zichtbaar was....ben zo blij !!😊



Het wachten is nu op het panel voor het midden stuk ...daar wordt aan gewerkt...😊
Nu ligt de top opgevouwen.....op het dienblaadje..


Want dat dienblaadje was leeg....🤔


En of ik nu in een gat val ????....
Welnee.....kijk maar...


Daar onder dat gat...liggen alweer stofjes klaar voor het volgende project...
Zoveel plannen..zoveel ideeën...zoveel zin in...

(Mocht info willen over het pannel..pakketjes van de stoffen..of pakketten...dan kun je het best even kijken bij  petraprinspatchwork zutphen)

Fijn weekend...
En pas goed op jezelf en op de mensen om je heen ❤

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Genieten van je mooie top,fijn dat je niet in een “ gat” valt nu je mag wachten .
Zelf een quiltdip ,maar dat zal wel weer overgaan ,nog te onrustig net zoals veel mensen.

Groetjes José.

Mieke van Minnen-Kanis zei

O, Gerda, wat is hij mooi geworden.
Het patroon, de mallen en een panel ( het olifanten panel) heb ik al.
Ben nog even met de Bits and Pieces bezig. Dan " mag" ik beginnen....

KijkDaarIs zei

***Jose...die onrust voel ik ook hoor...maar soms ga ik lekker even mijn quiltcocon in geen journaal ..geen tv ...fijn muziekje...en lapjes....en goed oppassen
Komt vanzelf weer...
pas goed op jezelf en op de mensen om je heen !!!
Fijn weekend!


***Mieke ...die wordt ook mooi...er plezier in hebben dat is belangrijk....en met Mary in het vooruitzicht.....gaat dat helemaal goed komen..
Hopelijk tot gauw'
Fijn weekend..
en take care

Coby Breitner zei

Wat is die mooi geworden zeg, prachtige kleuren.

quilting Jeannet zei

Gerda, hoe krijg je jet zo snel voor elkaar, echt geweldig, wat een turbotempo zeg, ik heb er ademloos naar gekeken, ik leuter teveel denk ik zomaar....maar geeft niet, prachtig geworden, en ik ben benieuwd naar je nieuwe project ;)

Annemiek zei

98 rondjes over. Ohh voor ik dat over heb :-) maar je hebt werkelijk een prachtige quilt gemaakt Gerda. Ben heel benieuwdnaar je volgende project. Gaat de mooie toile daarin. ? Goed weekend

Kleine Vingers zei

Supermooi.

Phyllis zei

Van harte gefeliciteerd met deze (bijna) affo top! Het is heel mooi geworden, ik vind m echt fantastisch! Ongetwijfeld heb je alweer mooie plannen, ben benieuwd!

marianne zei

Denk dat je wel meerdere vreugdedansjes heb gemaakt voor deze beautie.😍En dan dat mooie panel wat erin komt.....zucht,.en hij is alzo MOOI !!!!!
Geniet van je weekend en blijf met je dierbaren gezond..

Anoniem zei

Dit is toch een feestje ...... wat een hele leuke top !!!!
Een quilt moet het nog worden , maar dat zal - met het gevulde gat - wel snel gebeuren .

En maar weer aan het nieuwe beginnen , ik ben zo benieuwd


Prettig weekend

groet , Margot

betty prins zei

Prachtig geworden Gerda en als finishing touch die rondjes erop, zo leuk!!

Dientje zei

Mooi en die rondje geven een leuk accent. Mooie stoffen voor je nieuwe project. Groet, Dientje